Ing. Kristýna Oliberiusová poskytuje účetní služby a poradenství v mnoha oblastech v rozsahu dle dohody s klientem.

Vedení účetnictví

  • pro plátce i neplátce DPH
  • vedení účetnictví
  • vystavovaní účetních dokladů (faktur)
  • zaúčtování pokladny a bankovních výpisů
  • účtování cizích měn
  • účtování záloh
  • zpracování přiznání k DPH, kontrolní hlášení a souhrnné hlášení
  • na základě plné moci možnost odesílání podání na finanční úřad a komunikace s finančním úřadem přes datové schránky

Daňová evidence

  • pro plátce i neplátce DPH
  • měsíční i roční zpracování
  • zpracování příjmů a výdajů
  • zpracování pohledávek a závazků
  • vedení pokladny
  • vedení přehledu o majetku

Účetní poradenství a další služby

  • poradenství z různých oblastí vedení účetnictví
  • zpracování daňových přiznání pro právnické i fyzické osoby
  • zpracování daňového přiznání daně z příjmu pro fyzické osoby včetně přehledů na správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnu
  • rekonstrukce účetnictví - po individuální dohodě možnost poskytování služeb při rekonstrukci účetnictví
  • komunikace za účelem vysvětlení položek z účetnictví, roční závěrky, daňového přiznání, komunikace s úřady
  • upozornění na zákonné povinnosti spojené s vedením účetnictví a platbami daní
  • spolupráce s daňovými poradci a auditory

Mzdy a personalistika

  • služby v rámci zpracování účetnictví nebo daňové evidence
  • komplexní zpracování dokumentace v rámci mzdové a personální agendy související s účetnictvím
  • přihlášení/odhlášení zaměstnavatele
  • přihlášení / odhlášení zaměstnance
  • měsíční zpracování mezd, včetně odeslání přehledů
  • roční zúčtování zaměstnance (ELDP, mzdové listy, vyúčtování daní)