Na vztah mezi Ing. Kristýnou Oliberiusovou, jakožto účetní, a klientem se v případech, kdy klientem je fyzická osoba nejednající v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání, vztahuje úprava zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen zákon), ve znění pozdějších předpisů.
Spory ze smlouvy o poskytování účetních služeb, vzniklé mezi spotřebitelem a účetní, mohou být řešeny mimosoudní cestou, a to u České obchodní inspekce, IČO: 000 20 869, se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.coi.cz, která je dle § 20e písm. d) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve vztahu k předmětu podnikání poradce k řešení těchto sporů orgánem věcně příslušným.
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů dle odst. 1 se řídí především § 20d an. zákona o ochraně spotřebitele a pravidly pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vydanými Českou obchodní inspekcí.
Ceny za služby jsou smluvní, tj. předem dohodnuté s klientem. Smluvní odměna pak může být stanovena jako:
Sjednaná výše odměny za účetní služby a způsob jejího stanovení závisí na charakteru a náročnosti požadované služby a je předem domluvena s klientem.
Odměna stanovená v závislosti na požadované službě a rozsahu zpracovávaných podkladů (dokladů) je stanovena dle aktuálního ceníku.
Dokladem se rozumí: 1 faktura / 1 paragon-účtenka / 1 položka bankovního výpisu / 1 interní doklad.
Při rekonstrukci účetnictví je stanovená cena navýšena o 30% nebo domluvena individuálně.
Nad rámec odměny náleží náhrada hotových skutečně vynaložených výdajů (poštovné apod.).
Ing. Kristýna Oliberiusová není plátce DPH. V registrace k DPH bude k daným cenám připočtena sazba DPH dle účinného zákona.
Nejsem plátce DPH. Při registraci bude k cenám přičtena aktuální sazba DPH.
Do 50 dokladů | 2.000 Kč |
Do 100 dokladů | 3.600 Kč |
Do 200 dokladů | 6.700 Kč |
Za každých dalších 100 dokladů 2.700 Kč měsíčně
Do 50 dokladů | 1.800 Kč |
Do 100 dokladů | 3.000 Kč |
Do 200 dokladů | 5.700 Kč |
Za každých dalších 100 dokladů 2.500 Kč měsíčně
Pro neplátce DPH sleva 15% z měsíčního paušálu
Za doklad se považuje:
Paušál zahrnuje:
Paušál nezahrnuje:
Při automatickém natahování dokladů z vašeho účetního softwaru je možné poskytnout slevu.
Částky za jednu smlouvu a měsíc.
Mzdová agenda zaměstnanec (HPP, DPČ, DPP) - včetně podávání přehledů na ČSSZ a ZP | 250 Kč |
Exekuce zaměstnance | 50 Kč |
Personální administrativa (smlouvy, přihlášení/odhlášení zaměstnance, daňové prohlášení, zúčtování) | 250 Kč |
Roční vyúčtování zaměstnance | 150 Kč |
Roční vyúčtování zálohové / srážkové daně | 400 Kč |
Příprava a provedení kontroly OSSZ nebo ZP | 700 Kč |
Daň z příjmu fyzických osob (DPFO) včetně Přehledů | od 2.500 Kč |
Daň z příjmů právnických oso (DPPO) včetně účetní uzávěrky | od 4.000 Kč |
Registrace k daním (závislá činnost, srážková daň, apod.) | 500 Kč |
Registrace k DPH | 950 Kč |
Správa datové schránky | 150 Kč / měsíc |
Zastupování na úřadech | 650 Kč/hodina |
Účetní a ekonomické poradenství | 850 Kč/hodina |
Příplatek na pozdní dodání podkladů k DPH | + 40% |
Vyplnění a odeslání výkazů pro ČSÚ | 300 Kč |
Sepsání žádosti, reakce na výzvu | 400 Kč |
Uložení účetní závěrky do sbírky listin | 500 Kč |
Ing. Kristýna Oliberiusová poskytuje účetní služby a poradenství v mnoha oblastech v rozsahu dle dohody s klientem.
Při poskytování účetních služeb zpravidla potřebujeme velmi různé osobní údaje klienta, jakož i případných třetích osob, aby bylo možno poskytnout opravdu kvalifikovanou a komplexní službu. S osobními údaji zacházíme s nejvyšší opatrností.
Osobní údaje obsažené v advokátním spisu po ukončení spolupráce archivujeme a po uplynutí zákonné lhůty skartujeme.
Ing. Kristýna Oliberiusová, IČO: 74802429, se sídlem Praha 10, Strašnice, Pod strání 2155/9 (dále jen „Správce“), chrání veškeré zpracovávané osobní údaje jako přísně důvěrné a zachází s nimi s nejvyšší opatrností.
Ochrana osobních údajů našich klientů je pro nás prioritou. Zpracování osobních údajů je nezbytné pro řádné plnění našich smluvních a zákonných povinností. Osobními údaji jsou jakékoliv informace týkající se identifikované nebo identifikovatelné fyzické osoby, zejména našich klientů, jejich zaměstnanců či jejich smluvních partnerů.
Ve smyslu ustanovení čl. 12 odst. 1 ve spojení s ustanovením čl. 13 a 14 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen “GDPR“) a souvisejících předpisů poskytujeme následující informace o zpracování osobních údajů.
Ing. Kristýna Oliberiusová, IČO: 74802429, se sídlem Praha 10, Strašnice, Pod strání 2155/9
V souvislosti s problematikou zpracování osobních údajů je možné kontaktovat Správce prostřednictvím těchto údajů:
Tel.: +420 776 345 606
E-mail:
Pověřenec pro ochranu osobních údajů nebyl jmenován.
Správce zpracovává zejména osobní údaje, které jsou potřebné k realizaci jeho hlavní činnosti, kterou je poskytování účetních služeb. Správce zpracovává osobní údaje zejména na základě uzavíraných a uzavřených smluv o poskytování účetních služeb, případně jiných smluv, či na základě požadavku stanoveného právními předpisy, a dále případně pro ochranu oprávněných zájmů. Ze strany Správce dochází ke zpracování osobních údajů nejen klienta, ale i dalších případných osob, vyžaduje-li to poskytování právních služeb.
Správce zpracovává pouze osobní údaje, které jsou nezbytné pro řádné plnění povinností, kdy se jedná zejména o následující osobní údaje:
Při činnosti Správce může docházet, je-li to potřebné k poskytování služeb, zejména pak vedení mzdové agendy klienta, ke zpracování zvláštních kategorií osobních údajů, zejména pak údajů o zdravotním stavu, případně členství v odborech.
Správce zpracovává osobní údaje pouze v souladu s GDPR (ustanovení čl. 6 odst. 1 a ustanovení čl. 9 odst. 2) a dalšími předpisy vztahujícími se ke zpracování osobních údajů, tedy na základě:
a pro následující účely:
Správce poskytuje osobní údaje subjektů údajů dle potřeb a pouze v nezbytném rozsahu následujícím třetím osobám:
Správce klade důraz na ochranu jím zpracovávaných osobních údajů. Zpracování osobních údajů probíhá jak manuálně, tak prostřednictvím elektronických informačních systémů osobami, které jsou k tomu přímo pověřeny, jsou za tímto účelem zvláštně proškoleny a podléhají povinnosti mlčenlivosti ve vztahu k osobním údajům, s nimiž se seznámili.
Správce nevyužívá v rámci zpracování osobních údajů tzv. automatizované rozhodování (včetně profilování), tedy předvídání aspektů v chování osob prostřednictvím výpočetní techniky.
S konkrétním způsobem, účelem, rozsahem a dobou zpracování je subjekt údajů srozuměn před zahájením daného zpracování a na jeho žádost mu budou veškeré přesnější informace opětovně sděleny.
Správce zpracovává osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy, a to po dobu, po kterou jsou nezbytně potřebné, případně by mohly být potřebné pro ochranu oprávněných zájmů Správce č klienta, případně po dobu stanovenou právními předpisy k jejich zachování.
Osobní údaje jsou zpracovávány dle svého účelu po následující dobu:
Konkrétní doba zpracování pro daný účel je subjektu údajů sdělena při zahájení zpracování a opakovaně bude sdělena na učiněnou žádost subjektu údajů.
Osoba, jejíž osobní údaje jsou ze strany Správce zpracovávány, je oprávněna:
UPOZORNĚNÍ: S ohledem na specifický charakter činnosti Správce, kterým je zpracování účetnictví, mohou být některá výše uvedená práva subjektu údajů výrazně omezena, a to zejména ve vztahu k osobním údajům týkajících se smluvních partnerů klienta.
Jak již bylo výše uvedeno, osoba, jejíž osobní údaje Správce zpracovává, se na něj jako na může obrátit a uplatnit svá práva popsaná v tomto dokumentu zejména v ustanovení čl. IX.
Obdobně, jako je uvedeno v souvislosti s námitkou proti zpracování osobních údajů na základě ochrany oprávněných zájmů v ustanovení čl. VI. tohoto dokumentu, je Správce oprávněn postupovat i v dalších případech.
Obecně je Správce povinen reagovat na žádosti osob, jejichž osobní údaje zpracovává, ve lhůtě do jednoho (1) měsíce ode dne obdržení žádosti (podnětu či námitky). V případě velkého množství žádostí či s ohledem na jejich rozsah, je Správce oprávněn tuto lhůtu prodloužit o další dva (2) měsíce, celkem tedy na měsíce tři (3). V takovém případě je však Správce povinen žadateli (stěžovateli) do jednoho (1) měsíce ode dne podání žádosti sdělit, že lhůtu prodlužuje.
Ve stanovené lhůtě Správce vyrozumí žadatele (stěžovatele) o přijatých opatřeních či o jejich nepřijetí. V případě nepřijetí opatření informuje Správce žadatele o důvodech takového rozhodnutí a o možnosti podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů a o dalším možném postupu v rámci soudní soustavy.
Je-li námitka vznesená proti zpracování osobních údajů za účelem ochrany oprávněného zájmu zjevně neodůvodněná a/nebo nepřiměřená či je učiněna nedostatečně identifikovaným subjektem údajů (anonymně), je Správce oprávněn ji odmítnout, a to nejpozději do jednoho (1) měsíce ode dne jejího obdržení. Rozhodnutí o vyřízení námitky informuje Správce stěžovatele písemně, když své rozhodnutí odůvodní. Je-li konkrétní žádost podána elektronicky a žadatel výslovně nepožádá o písemné vyhotovení sdělení, poskytuje Správce sdělení o přijatých opatřeních a rozhodnutí o námitkách taktéž elektronicky.
Veškerá sdělení na žádost osoby, jejíž osobní údaje jsou zpracovávány, a rozhodnutí o námitkách, poskytuje Správce bezplatně. To však neplatí, jsou-li podané žádosti (námitky) zjevně nedůvodné a/nebo nepřiměřené (zejména se opakují). V takovém případě může Správce odmítnout žádosti vyhovět nebo sdělení či učinění úkonu zpoplatnit s přihlédnutím k administrativním nákladům s tím spojeným.
Ing. Kristýna Oliberiusová v roce 2011 ukončila Vysokou školu finanční a správní se zaměřením na řízení podniku a podnikové finance. Od ukončení vysoké školy se věnuje samostatné praxi komplexního zpracování účetnictví, a to především podvojného účetnictví. Zkušenosti má se zpracováním účetnictví pro různé druhy právnických osob, ať se již jedná o podnikající subjekty, neziskovky či bytová družstva a také se zpracováním daňové evidence pro fyzické osoby. S ohledem na klientelu má zkušenosti a znalosti účetní a ekonomické v mnoha variabilních oblastech, a to v oblasti kultury (hudební kapely, hudební festivaly), psí útulek, gastro (kavárna), bytové družstvo a mnoho dalších, a může tak poskytnout i kvalitní konzultační činnost.
Díky získaným letitým zkušenostem poskytuje externí účetnické služby na vysoké profesionální úrovni. Při poskytování služeb se Ing. Kristýna Oliberiusová zaměřuje zejména na individuální přístup, preciznost, komunikaci a kontrolu tak, aby účetnictví mohlo být zpracováno kvalitně, rychle a v souladu s právními předpisy.