• Úvod
  • Advokacie
      • Back
      • O nás
      • Právní služby
      • Ceník
      • Aktuality
  • Účetnictví
      • Back
      • O mně
      • Poskytované služby
      • Ceník
  • Kontakt

Informace pro spotřebitele – mimosoudní řešení sporu

Podrobnosti
Napsal Jaroslav Veselý
Kategorie: Kristýna
Zveřejněno: 4. prosinec 2022
Zobrazení: 285

Na vztah mezi Ing. Kristýnou Oliberiusovou, jakožto účetní, a klientem se v případech, kdy klientem je fyzická osoba nejednající v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání, vztahuje úprava zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen zákon), ve znění pozdějších předpisů.

Spory ze smlouvy o poskytování účetních služeb, vzniklé mezi spotřebitelem a účetní, mohou být řešeny mimosoudní cestou, a to u České obchodní inspekce, IČO: 000 20 869, se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.coi.cz, která je dle § 20e písm. d) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve vztahu k předmětu podnikání poradce k řešení těchto sporů orgánem věcně příslušným.

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů dle odst. 1 se řídí především § 20d an. zákona o ochraně spotřebitele a pravidly pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů vydanými Českou obchodní inspekcí.

Ceník

Podrobnosti
Napsal Jaroslav Veselý
Kategorie: Kristýna
Zveřejněno: 4. prosinec 2022
Zobrazení: 1016

Ceny za služby jsou smluvní, tj. předem dohodnuté s klientem. Smluvní odměna pak může být stanovena jako:

  • odměna stanovená v závislosti na požadované službě a rozsahu zpracovávaných podkladů;
  • odměna stanovená hodinovou sazbou zpracování (sjednáváno individuálně);
  • paušální měsíční odměna za vyřizování určitých záležitosti (sjednáváno individuálně).

Sjednaná výše odměny za účetní služby a způsob jejího stanovení závisí na charakteru a náročnosti požadované služby a je předem domluvena s klientem.

Odměna stanovená v závislosti na požadované službě a rozsahu zpracovávaných podkladů (dokladů) je stanovena dle aktuálního ceníku.

Dokladem se rozumí: 1 faktura / 1 paragon-účtenka / 1 položka bankovního výpisu / 1 interní doklad.

Při rekonstrukci účetnictví je stanovená cena navýšena o 30% nebo domluvena individuálně.

Nad rámec odměny náleží náhrada hotových skutečně vynaložených výdajů (poštovné apod.).

Ing. Kristýna Oliberiusová není plátce DPH. V registrace k DPH bude k daným cenám připočtena sazba DPH dle účinného zákona.

Ceník služeb – měsíční paušál

Nejsem plátce DPH. Při registraci bude k cenám přičtena aktuální sazba DPH.

Účetnictví

Do 50 dokladů 2.000 Kč
Do 100 dokladů 3.600 Kč
Do 200 dokladů 6.700 Kč

Za každých dalších 100 dokladů 2.700 Kč měsíčně

Daňová evidence

Do 50 dokladů 1.800 Kč
Do 100 dokladů 3.000 Kč
Do 200 dokladů 5.700 Kč

Za každých dalších 100 dokladů 2.500 Kč měsíčně

Pro neplátce DPH sleva 15% z měsíčního paušálu

Za doklad se považuje:

  • 1 přijatá faktura
  • 1 vydaná faktura
  • 1 interní doklad
  • 1 položka banky
  • 1 účtenka
  • a další

Paušál zahrnuje:

  • Přiznání k DPH, kontrolní hlášení, souhrnné hlášení
  • vedení pokladní knihy, peněžního deníku, saldokonta dodavatelů a odběratelů
  • evidenci majetku
  • elektronické odeslání DPH, KH a SH na FU
  • 1 hodinu poradenství měsíčně a u plátců DPH
  • evidence DPH

Paušál nezahrnuje:

  • inventarizaci
  • roční uzávěrku a daňové přiznání z příjmu
  • zpracování mezd

Při automatickém natahování dokladů z vašeho účetního softwaru je možné poskytnout slevu.

Mzdová agenda

Částky za jednu smlouvu a měsíc.

Mzdová agenda zaměstnanec (HPP, DPČ, DPP) - včetně podávání přehledů na ČSSZ a ZP 250 Kč
Exekuce zaměstnance 50 Kč
Personální administrativa (smlouvy, přihlášení/odhlášení zaměstnance, daňové prohlášení, zúčtování) 250 Kč
Roční vyúčtování zaměstnance 150 Kč
Roční vyúčtování zálohové / srážkové daně 400 Kč
Příprava a provedení kontroly OSSZ nebo ZP 700 Kč

Daně

Daň z příjmu fyzických osob (DPFO) včetně Přehledů od 2.500 Kč
Daň z příjmů právnických oso (DPPO) včetně účetní uzávěrky od 4.000 Kč

Ostatní služby

Registrace k daním (závislá činnost, srážková daň, apod.) 500 Kč
Registrace k DPH 950 Kč
Správa datové schránky 150 Kč / měsíc
Zastupování na úřadech 650 Kč/hodina
Účetní a ekonomické poradenství 850 Kč/hodina
Příplatek na pozdní dodání podkladů k DPH + 40%
Vyplnění a odeslání výkazů pro ČSÚ 300 Kč
Sepsání žádosti, reakce na výzvu 400 Kč
Uložení účetní závěrky do sbírky listin 500 Kč

Poskytované služby

Podrobnosti
Napsal Jaroslav Veselý
Kategorie: Kristýna
Zveřejněno: 4. prosinec 2022
Zobrazení: 770

Ing. Kristýna Oliberiusová poskytuje účetní služby a poradenství v mnoha oblastech v rozsahu dle dohody s klientem.

Vedení účetnictví

  • pro plátce i neplátce DPH
  • vedení účetnictví
  • vystavovaní účetních dokladů (faktur)
  • zaúčtování pokladny a bankovních výpisů
  • účtování cizích měn
  • účtování záloh
  • zpracování přiznání k DPH, kontrolní hlášení a souhrnné hlášení
  • na základě plné moci možnost odesílání podání na finanční úřad a komunikace s finančním úřadem přes datové schránky

Daňová evidence

  • pro plátce i neplátce DPH
  • měsíční i roční zpracování
  • zpracování příjmů a výdajů
  • zpracování pohledávek a závazků
  • vedení pokladny
  • vedení přehledu o majetku

Účetní poradenství a další služby

  • poradenství z různých oblastí vedení účetnictví
  • zpracování daňových přiznání pro právnické i fyzické osoby
  • zpracování daňového přiznání daně z příjmu pro fyzické osoby včetně přehledů na správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnu
  • rekonstrukce účetnictví - po individuální dohodě možnost poskytování služeb při rekonstrukci účetnictví
  • komunikace za účelem vysvětlení položek z účetnictví, roční závěrky, daňového přiznání, komunikace s úřady
  • upozornění na zákonné povinnosti spojené s vedením účetnictví a platbami daní
  • spolupráce s daňovými poradci a auditory

Mzdy a personalistika

  • služby v rámci zpracování účetnictví nebo daňové evidence
  • komplexní zpracování dokumentace v rámci mzdové a personální agendy související s účetnictvím
  • přihlášení/odhlášení zaměstnavatele
  • přihlášení / odhlášení zaměstnance
  • měsíční zpracování mezd, včetně odeslání přehledů
  • roční zúčtování zaměstnance (ELDP, mzdové listy, vyúčtování daní)

Informace o zpracování osobních údajů

Podrobnosti
Napsal Jaroslav Veselý
Kategorie: Kristýna
Zveřejněno: 3. prosinec 2022
Zobrazení: 281

Při poskytování účetních služeb zpravidla potřebujeme velmi různé osobní údaje klienta, jakož i případných třetích osob, aby bylo možno poskytnout opravdu kvalifikovanou a komplexní službu. S osobními údaji zacházíme s nejvyšší opatrností.

Osobní údaje obsažené v advokátním spisu po ukončení spolupráce archivujeme a po uplynutí zákonné lhůty skartujeme.

I. Preambule

Ing. Kristýna Oliberiusová, IČO: 74802429, se sídlem Praha 10, Strašnice, Pod strání 2155/9 (dále jen „Správce“), chrání veškeré zpracovávané osobní údaje jako přísně důvěrné a zachází s nimi s nejvyšší opatrností.

Ochrana osobních údajů našich klientů je pro nás prioritou. Zpracování osobních údajů je nezbytné pro řádné plnění našich smluvních a zákonných povinností. Osobními údaji jsou jakékoliv informace týkající se identifikované nebo identifikovatelné fyzické osoby, zejména našich klientů, jejich zaměstnanců či jejich smluvních partnerů.

Ve smyslu ustanovení čl. 12 odst. 1 ve spojení s ustanovením čl. 13 a 14 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen “GDPR“) a souvisejících předpisů poskytujeme následující informace o zpracování osobních údajů.

 

II. Správce osobních údajů

Ing. Kristýna Oliberiusová, IČO: 74802429, se sídlem Praha 10, Strašnice, Pod strání 2155/9

III. Kontaktní údaje

 

V souvislosti s problematikou zpracování osobních údajů je možné kontaktovat Správce prostřednictvím těchto údajů:

Tel.:                 +420 776 345 606
E-mail:          Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Pověřenec pro ochranu osobních údajů nebyl jmenován.

IV. Rozsah zpracování osobních údajů

 

Správce zpracovává zejména osobní údaje, které jsou potřebné k realizaci jeho hlavní činnosti, kterou je poskytování účetních služeb. Správce zpracovává osobní údaje zejména na základě uzavíraných a uzavřených smluv o poskytování účetních služeb, případně jiných smluv, či na základě požadavku stanoveného právními předpisy, a dále případně pro ochranu oprávněných zájmů. Ze strany Správce dochází ke zpracování osobních údajů nejen klienta, ale i dalších případných osob, vyžaduje-li to poskytování právních služeb.

Správce zpracovává pouze osobní údaje, které jsou nezbytné pro řádné plnění povinností, kdy se jedná zejména o následující osobní údaje:

  • identifikační údaje: jméno, příjmení, titul, datum narození, rodné číslo
  • kontaktní údaje: adresa, e-mail, telefonní číslo, IP adresa
  • platební údaje: číslo účtu a jiné transakční údaje
  • údaje o zaměstnání: pracovní zařazení, výše mzdy
  • další údaje související s poskytovanými službami týkající se klienta či třetí osoby

Při činnosti Správce může docházet, je-li to potřebné k poskytování služeb, zejména pak vedení mzdové agendy klienta, ke zpracování zvláštních kategorií osobních údajů, zejména pak údajů o zdravotním stavu, případně členství v odborech.

V. Právní základ a účel zpracování osobních údajů

 

Správce zpracovává osobní údaje pouze v souladu s GDPR (ustanovení čl. 6 odst. 1 a ustanovení čl. 9 odst. 2) a dalšími předpisy vztahujícími se ke zpracování osobních údajů, tedy na základě:

  1. výslovného souhlasu osoby, které se osobní údaje týkají (subjekt údajů);
  2. smlouvy, pro jejíž plnění je zpracování osobních údajů nezbytné (např. smlouvy o poskytování účetních služeb);
  3. plnění povinností vyplývajících Správci z právních předpisů České republiky či EU (např. plnění povinností dle daňové či účetní legislativy, plnění povinností dle pracovněprávních předpisů);
  4. nezbytnosti pro ochranu životně důležitých zájmů subjektu údajů či jiné fyzické osoby;
  5. nezbytnost pro splnění úkolů prováděného ve veřejném zájmu či při výkonu veřejné moci, kterou je pověřen správce,
  6. oprávněného zájmu Správce (např. ochrana majetku, reference) či třetí strany;

a pro následující účely:

  1. poskytování účetních služeb, a tedy pro plnění smlouvy o poskytování účetních služeb včetně jejího sjednání;
  2. vedení účetnictví klienta;
  3. vedení pracovněprávní agendy klienta;
  4. zasílání obchodních sdělení a nabídek služeb;
  5. vedení pracovněprávní agendy Správce a pro účely s tímto související;
  6. vyřizování požadavků zaslaných elektronicky skrze formulář či email, zejména u uchazečů o zaměstnání či zájemců o poskytnutí účetních služeb.

VI. Poskytnutí osobních údajů dalším osobám (příjemcům)

 

Správce poskytuje osobní údaje subjektů údajů dle potřeb a pouze v nezbytném rozsahu následujícím třetím osobám:

  • spolupracujícím osobám v rámci poskytování služeb;
  • externím poskytovatelům služeb (IT apod.) v rozsahu nezbytném pro výkon jejich činnosti;
  • orgánům veřejné moci či jakýmkoliv třetím subjektům, vyplývá-li potřeba předání osobních údajů z poskytovaných služeb (tedy na základě souhlasu / požadavku klienta)
  • orgánům veřejné moci, jakož i dalším subjektům, vyplývá-li povinnost předat osobní údaje pro Správce z právních předpisů, nedojde-li k narušení povinnosti mlčenlivosti;
  • dalším subjektům za jiným účelem po předchozím oznámení subjektu údajů či na jeho žádost.

VII. Způsob zpracování osobních údajů

 

Správce klade důraz na ochranu jím zpracovávaných osobních údajů. Zpracování osobních údajů probíhá jak manuálně, tak prostřednictvím elektronických informačních systémů osobami, které jsou k tomu přímo pověřeny, jsou za tímto účelem zvláštně proškoleny a podléhají povinnosti mlčenlivosti ve vztahu k osobním údajům, s nimiž se seznámili.

Správce nevyužívá v rámci zpracování osobních údajů tzv. automatizované rozhodování (včetně profilování), tedy předvídání aspektů v chování osob prostřednictvím výpočetní techniky.

S konkrétním způsobem, účelem, rozsahem a dobou zpracování je subjekt údajů srozuměn před zahájením daného zpracování a na jeho žádost mu budou veškeré přesnější informace opětovně sděleny.

VIII. Doba uložení osobních údajů

 

Správce zpracovává osobní údaje v souladu s platnými právními předpisy, a to po dobu, po kterou jsou nezbytně potřebné, případně by mohly být potřebné pro ochranu oprávněných zájmů Správce č klienta, případně po dobu stanovenou právními předpisy k jejich zachování.

 

Osobní údaje jsou zpracovávány dle svého účelu po následující dobu:

  • plnění smlouvy – po dobu trvání smluvního vztahu a po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu (osobní údaje dalších osob jsou po ukončení poskytování služeb předány zpět klientovi a ze strany Správce nejsou dále uchovávány, neexistuje-li jiný důvod pro jejich zpracování)
  • plnění právních povinností – po dobu stanovenou příslušným právním předpisem
  • zasílání obchodních sdělení – po dobu trvání souhlasu se zpracováním osobních údajů, případně do odvolání souhlasu se zpracováním, případně v souladu se zvláštními právními předpisy
  • ochrana oprávněného zájmu správců nebo třetích osob – po dobu nezbytné potřeby, maximálně po dobu 3 let od doby počátku zpracování údajů, nestanoví-li zvláštní právní předpisy jinak, anebo pokud v odůvodněném případě nevznikne potřeba uchovávat údaje po dobu delší v souvislosti s konkrétní službou.

Konkrétní doba zpracování pro daný účel je subjektu údajů sdělena při zahájení zpracování a opakovaně bude sdělena na učiněnou žádost subjektu údajů.

IX. Práva osob, jejichž osobní údaje jsou zpracovávány

Osoba, jejíž osobní údaje jsou ze strany Správce zpracovávány, je oprávněna:

 
  • odvolat udělený souhlas se zpracováním osobních údajů;
  • žádat Správce o sdělení, zda o něm zpracovává osobní údaje, a o poskytnutí konkrétních informací – účely zpracování, kategorie dotčených osobních údajů, příjemce, jimž byly osobní údaje zpřístupněny, plánovanou dobu uložení či kritéria pro její stanovení, a další;
  • požádat o opravu a doplnění osobních údajů v případě jejich nepřesnosti či neaktuálnosti (tzv. právo na opravu);
  • žádat o výmaz osobních údajů (jejich likvidaci a další nezpracovávání) v případě, že:
    • osobní údaje již nejsou potřebné pro účel, pro který byly shromažďovány nebo zpracovávány;
    • odvolá souhlas, pokud je zpracování založeno na souhlasu, a neexistuje žádný další právní důvod pro zpracování;
    • vznese oprávněnou námitku proti zpracování z důvodu oprávněných zájmů správce osobních údajů;
    • osobní údaje byly zpracovány protiprávně;
    • nebyl-li dán rodičovský souhlas se zpracováním osobních údajů dětí;
    • tak stanoví právní povinnost vyplývající z českého právního řádu či z práva EU;
  • požádat o omezení zpracování svých osobních údajů, pokud:
    • popírá jejich přesnost
    • je jejich zpracování protiprávní, ale namísto výmazu je požadováno pouze jejich omezení
    • Správce je již nepotřebuje pro účely zpracování, ale osoba, které se týká, je požaduje pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků
    • vznesl námitku proti zpracování, o které ještě nebylo ze strany Správce rozhodnuto;
  • žádat Správce o poskytnutí osobních údajů, které o něm zpracovává, a to ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, za účelem jejich poskytnutí jinému správci, avšak pouze v případě, že je jejich zpracování založeno na souhlasu se zpracováním osobních údajů nebo na základě smlouvy a zároveň, že se jejich zpracování provádí automatizovaně (tzv. právo na přenositelnost údajů);
  • právo podat proti zpracování osobních údajů na základě ochrany oprávněných zájmů Správce námitku;
  • právo podat proti zpracování osobních údajů ze strany Správce stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, Praha 7, PSČ 170 00.

UPOZORNĚNÍ:  S ohledem na specifický charakter činnosti Správce, kterým je zpracování účetnictví, mohou být některá výše uvedená práva subjektu údajů výrazně omezena, a to zejména ve vztahu k osobním údajům týkajících se smluvních partnerů klienta.

 

X. Postup Správce v souvislosti s žádostmi subjektů osobních údajů

 

Jak již bylo výše uvedeno, osoba, jejíž osobní údaje Správce zpracovává, se na něj jako na může obrátit a uplatnit svá práva popsaná v tomto dokumentu zejména v ustanovení čl. IX.

Obdobně, jako je uvedeno v souvislosti s námitkou proti zpracování osobních údajů na základě ochrany oprávněných zájmů v ustanovení čl. VI. tohoto dokumentu, je Správce oprávněn postupovat i v dalších případech.

Obecně je Správce povinen reagovat na žádosti osob, jejichž osobní údaje zpracovává, ve lhůtě do jednoho (1) měsíce ode dne obdržení žádosti (podnětu či námitky). V případě velkého množství žádostí či s ohledem na jejich rozsah, je Správce oprávněn tuto lhůtu prodloužit o další dva (2) měsíce, celkem tedy na měsíce tři (3). V takovém případě je však Správce povinen žadateli (stěžovateli) do jednoho (1) měsíce ode dne podání žádosti sdělit, že lhůtu prodlužuje.

Ve stanovené lhůtě Správce vyrozumí žadatele (stěžovatele) o přijatých opatřeních či o jejich nepřijetí. V případě nepřijetí opatření informuje Správce žadatele o důvodech takového rozhodnutí a o možnosti podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů a o dalším možném postupu v rámci soudní soustavy.

Je-li námitka vznesená proti zpracování osobních údajů za účelem ochrany oprávněného zájmu zjevně neodůvodněná a/nebo nepřiměřená či je učiněna nedostatečně identifikovaným subjektem údajů (anonymně), je Správce oprávněn ji odmítnout, a to nejpozději do jednoho (1) měsíce ode dne jejího obdržení. Rozhodnutí o vyřízení námitky informuje Správce stěžovatele písemně, když své rozhodnutí odůvodní. Je-li konkrétní žádost podána elektronicky a žadatel výslovně nepožádá o písemné vyhotovení sdělení, poskytuje Správce sdělení o přijatých opatřeních a rozhodnutí o námitkách taktéž elektronicky.

Veškerá sdělení na žádost osoby, jejíž osobní údaje jsou zpracovávány, a rozhodnutí o námitkách, poskytuje Správce bezplatně. To však neplatí, jsou-li podané žádosti (námitky) zjevně nedůvodné a/nebo nepřiměřené (zejména se opakují). V takovém případě může Správce odmítnout žádosti vyhovět nebo sdělení či učinění úkonu zpoplatnit s přihlédnutím k administrativním nákladům s tím spojeným.

O mně

Podrobnosti
Napsal Jaroslav Veselý
Kategorie: Kristýna
Zveřejněno: 3. prosinec 2022
Zobrazení: 1125

Ing. Kristýna Oliberiusová v roce 2011 ukončila Vysokou školu finanční a správní se zaměřením na řízení podniku a podnikové finance. Od ukončení vysoké školy se věnuje samostatné praxi komplexního zpracování účetnictví, a to především podvojného účetnictví. Zkušenosti má se zpracováním účetnictví pro různé druhy právnických osob, ať se již jedná o podnikající subjekty, neziskovky či bytová družstva a také se zpracováním daňové evidence pro fyzické osoby. S ohledem na klientelu má zkušenosti a znalosti účetní a ekonomické v mnoha variabilních oblastech, a to v oblasti kultury (hudební kapely, hudební festivaly), psí útulek, gastro (kavárna), bytové družstvo a mnoho dalších, a může tak poskytnout i kvalitní konzultační činnost.

Díky získaným letitým zkušenostem poskytuje externí účetnické služby na vysoké profesionální úrovni. Při poskytování služeb se Ing. Kristýna Oliberiusová zaměřuje zejména na individuální přístup, preciznost, komunikaci a kontrolu tak, aby účetnictví mohlo být zpracováno kvalitně, rychle a v souladu s právními předpisy.

Podkategorie

Poskytované služby

Důležité informace

  • Poskytované služby
  • Ceník
  • Informace pro klienty

Užitečné odkazy

  • Finanční správa
  • Daňový portál
  • ARES - ekonomické subjekty
  • Registr živnostenského podnikání
  • Justice

Právní informace

  • Informace o zpracování osobních údajů

Kontakt

Ing. Kristýna Oliberiusová
Pod Strání 2155/9,
100 00 Praha 10

Zavolejte nám +420 776 345 606
Napište nám oliberiusova.k@seznam.cz
Oliberiusova.cz © 2022 - 2025. Všechna práva vyhrazena. Designed and developed with by Nextstation.cz