• Úvod
  • Advokacie
      • Back
      • O nás
      • Právní služby
      • Ceník
      • Aktuality
  • Účetnictví
      • Back
      • O mně
      • Poskytované služby
      • Ceník
  • Kontakt

Kontakt

Podrobnosti
Napsal Jaroslav Veselý
Kategorie: Uncategorised
Zveřejněno: 4. prosinec 2022
Zobrazení: 1333

Právní služby

JUDr. Jitka Oliberiusová

Zavolejte nám +420 774 002 315
Napište nám Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

V jámě 699/1,
110 00 Praha 1

ID datové schránky: iy2kdr8

Účetní služby

Ing. Kristýna Oliberiusová

Zavolejte nám +420 776 345 606
Napište nám Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Pod Strání 2155/9,
100 00 Praha 10

ID datové schránky: rgkdjci

Informace pro spotřebitele – mimosoudní řešení sporu

Podrobnosti
Napsal Jaroslav Veselý
Kategorie: Uncategorised
Zveřejněno: 3. prosinec 2022
Zobrazení: 151

Na vztah mezi advokátem a jeho klientem se v případech, kdy klientem je fyzická osoba nejednající v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání, vztahuje úprava zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále jen zákon), ve znění pozdějších předpisů.

Na žádost klienta, který je spotřebitelem, je advokát povinen vydat doklad o poskytnutí služby s uvedením data poskytnutí služby. V případě reklamace právní služby je advokát povinen vydat klientovi, který je spotřebitelem, doklad o tom, kdy klient uplatil právo na reklamaci, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje.

V případě sporu mezi klientem a advokátem má spotřebitel právo na mimosoudní řešení tohoto sporu vyplývajícího ze smlouvy o poskytování právních služeb. Pověřeným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů mezi advokátem a klientem, který je v postavení spotřebitele, ze smluv o poskytování právních služeb je Česká advokátní komora. Více informací o mimosoudním řešení sporů Českou advokátní komorou lze nalézt na internetových stránkách www.cak.cz.

Pro řešení sporu mezi advokátem a klientem se použije úpravy dle zákona o ochraně spotřebitele pro řešení spotřebitelského sporu, resp. advokátní smírčí řád, část III. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů. Návrh může být podán ze strany klienta ve lhůtě jednoho roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u advokáta poprvé. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů není zpoplatněno a náklady s ním spojené si strany nesou samy.

Oliberiusova.cz © 2022 - 2025. Všechna práva vyhrazena. Designed and developed with by Nextstation.cz